23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ecco fejrer fem årtier med sko

Ecco har siden 1963 produceret og solgt over 350 millioner par sko.

Adm. direktør og designer hos Ecco Dieter Kasprzak mener, at virksomhedens 50 års jubilæum skal give anledning til refleksion over de erfaringer. Det skriver Ugeavisen Tønder.

Skobranchen er dynamisk, og forbrugerne stiller krav til både kvalitet, design og nytænkning, mener Kasprzak.

Vice adm. direktør Michael Hauge Sørensen udtaler, at fem årtier med sko forpligter, og at Ecco skal forblive innovativ.

Kasprzak udtaler, at Ecco sigter målrettet efter at blive verdens bedste skoproducent, og at man derfor ikke går på kompromis.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.084